Tack till alla som deltagit i vår kundundersökning

Publicerad 08 feb 2016 14.02

Under hösten 2015 genomförde vi en kundundersökning inom el och fjärrvärme. Vi har genomgående fått höga betyg vilket vi är mycket glada för!

Totalt deltog 756 kunder i undersökningen, 583 privatkunder och 173 företagskunder. Vi är tacksamma för att så många av våra kunder deltagit. Kundnöjdheten hamnade totalt på betyg 4,92 utav 6,0 möjliga. Det innebär att vi har höjt vårt betyg för kundnöjdhet från 2013 som då var 4,84.

Vi har mätt ett antal områden där deltagarna gav svar på frågor på en skala mellan 1-6 där 1 står för "Instämmer inte alls" och 6 står för "Instämmer helt".

Här nedan ser du vilka områden vi mätte samt snittbetyget för de olika områdena.

Vi mäter Snittbetyg
Lojalitet 4,93
Image 4,94
Nöjdhet 4,90
Produkter/tjänster 5,00
Personlig betjäning 4,95
Kommunikation 4,80

 

Vi har tagit del av de synpunkter som kommit in och kommer att arbeta för att tillgodose så många önskemål och förslag som möjligt. Vi vill gärna veta vad du som kund tycker och kommer fortsätta att löpande genomföra kundundersökningar.

För mer information kontakta:

Anna Wallin, Marknads- och försäljningschef
Telefon 0708-78 30 89, anna.wallin@affarsverken.se

Senast ändrad: 2016-02-08 14:09