Felaktig avisering av e-fakturor med autogiro

Publicerad 27 nov 2014 08.16

På grund av ett tekniskt fel har våra e-fakturakunder som har autogiro nu i november fått ut e-fakturor felaktigt aviserat för betalning i internetbanken. Detta trots att dessa kunder har autogiro och beloppet kommer som vanligt att dras från konto via autogiro på förfallodagen.

Vi ber er som har e-faktura och autogiro att ta bort e-fakturan som ligger för betalning. Om du redan har godkänt e-fakturan för betalning ber vi dig ta bort betalningsposten. Har betalningen redan dragits från ditt konto dubbelt (via autogiro samt godkänd e-faktura) ber vi dig kontakta oss på kundservice, så kommer vi att återbetala beloppet så fort som möjligt.

Detta är åtgärdat till nästa månadsfakturering i december.

Vi beklagar det inträffade!

För mer information kontakta

Affärsverkens kundservice 0455-783 75

Senast ändrad: 2014-11-27 08:50